Seamless Distribution

Idag %Idag SEKSenastOmsatt
-3,47%-0,06 SEK1,67236 264

Strategi & Mål

 
Seamless grundstrategi är att växa geografiskt och enligt denna strategi erbjuda fler marknader möjligheten att effektivisera sina betalningstransaktioner. I juni 2015 etablerade sig företaget på den amerikanska marknaden, vilket utgör en central konsumentmarknad, med en population om dryga 300 miljoner. Under andra halvåret av 2015 planerar Seamless att etablera sig i Storbritannien och kommer därefter att finnas i länder, med ett befolkningsunderlag, som motsvarar 600 miljoner människor. 

Efter nya marknadsinträden under 2015, har Seamless marknadsnärvaro i 12 länder och den strategiska utgånspunkten är att pentrera dessa marknader. I syfte att attrahera nya kunder och implementera SEQR hos fler handlare läggs stor vikt vid marknadsföring, försäljning samt att utveckla långsiktiga relationer på både nya och gamla marknader.  
 

Forum - Senaste inlägg Gå till Forumet