0,00% Idag

2021-05-03 10:01:21

Rottneros AB: Rottneros medverkar på Aktiedagen Stockholm den 4 maj

Den 4 maj klockan 12.00-12.30 medverkar Rottneros på Aktiespararnas evenemang Aktiedagen Stockholm. Lennart Eberleh, vd och koncernchef, kommer att presentera Rottneros och svara på frågor.

Vi inbjuder dig som journalist, analytiker och aktieägare att ta del av presentationen live på webben, via https://www.aktiespararna.se/tv/live. Evenemanget är öppet för alla och kräver inget medlemskap hos Aktiespararna. Ingen anmälan behövs för att följa evenemanget digitalt.

Ställ dina frågor till Lennart Eberleh, genom att skicka ett sms till 079-347 98 45 eller mejla till event@aktiespararna.se. (event@aktiespararna.se.?subject=Fr%C3%A5gor%20till%20Rottneros%20p%C3%A5%20Aktiedagen)Frågorna kommer att förmedlas av Aktiespararnas moderator Anders Haskel i samband med frågestunden efter presentationen. Du kan skicka in dina frågor redan nu eller i samband med presentationen.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Lennart Eberleh, verkställande direktör och koncernchef

Rottneros AB (publ)
lennart.eberleh@rottneros.com

Rottneros är en fristående producent av marknadsmassa. Koncernen består av moderbolaget Rottneros AB, börsnoterat på Nasdaq Stockholm, med dotterbolagen Rottneros Bruk AB och Vallviks Bruk AB, verksamma inom produktion och försäljning av marknadsmassa. I koncernen ingår även Rottneros Packaging AB som tillverkar fibertråg, råvaruanskaffningsbolaget SIA Rottneros Baltic i Lettland och skogsaktören Nykvist Skogs AB. Koncernen har cirka 318 anställda och omsatte cirka 2,1 miljarder kronor under verksamhetsåret 2020.

Attached html: HTML
Attached pdf: PDF