Börs och finans
22 Jun, 2026

Foto: TT Nyhetsbyrån
Annons
Stockholmsbörsen vände till grönt
Stockholmsbörsen avslutade måndagens handel på plus efter att ha inlett på rött. Storbolagsindexet OMXS30 var vid stängning upp runt 0,4 procent efter nya uppgifter från USA om att sanktionerna på iransk olja pausas till den 21 augusti.
