Börs och finans
24 Jun, 2026

Foto: TT Nyhetsbyrån
Annons
USA: "Iranierna kommer fakturera i dollar"
USA:s finansminister Scott Bessent uppger att de pågående samtalen med Iran omfattar planer på att landet ska använda amerikanska dollar vid försäljning av olja. Det skriver Bloomberg News .
