Översikt
Bakgrund
Lösning
Företag inom e-handel konkurrerar om annonseringsutrymme i den alltmer digitala handelsvärlden och spenderar stora summor på att synas högst upp i sökmotorer som Google, Bing och Yahoo. Dessa stigande kostnader för online-exponering är en av huvudorsakerna till att många små och medelstora webbutiker tvingas stänga ned. För att förbättra avkastningen på annonseringsutgifter måste webbutiker ofta spendera mer än vad de har råd med. MyMall har löst detta genom att skapa en Marketing Community där webbutiker kan samarbeta och bidra till en gemensam marknadsföringsbudget. Tillsammans kan de uppnå en kritisk nivå för annonseringsutgifter och åstadkomma högre ROAS (Return On Ad Spent) än vad de någonsin skulle kunna uppnå på egen hand.
MyMall Nyemission 2023
Teckningsperioden för MyMall nyemission är avslutad. Läs mer om bolagets emission nedan.
Erbjudandet i sammandrag
- Bolagets namn: WebGallerian Scandinavia AB (publ)
- Teckningskurs: 2,09 SEK
- Minsta teckningspost: 5000 SEK
- Emissionsbelopp: Minst 3 000 000 SEK (varav 100 % är tecknat)
- Värdering före emission: 20 168 500 SEK
- Teckningstid: 2023-04-17 – 2023-05-17. Styrelsen kan förlänga teckningstiden vid behov. Emissionen kan också avbrytas i förtid.